lördag 8 maj 2010

Grey Day

Ja vilken grå och trist dag det blev idag! Sådär ruggigt och småregnar..brrr. Bra att man håller sig inne! Jag har bara pysslat lite vid datorn, dammsugit lite och låtit tiden gå.

T jobbar ju idag, men ikväll ska det bli lite revben och ugnspotatis, det ska bli gott.

Skulle vara skoj med nåt party, men det räcker  med att jag reser mig från min stol så ångrar man ju sig, jäklar vad jag är stel och öm nu.

Igår hängde vi med lite spontant ett par vänner som skulle titta på ett hus här uppe i skogen en bit från oss. Gick runt lite och tittade men jag orkade ju inte gå lika mycket som de andra, snubblade t.o.m. Får ju ingen kontroll på fötterna när jag blir trött.

Men det var iaf trevligt att komma ut och det var en skönt kväll igår, jättevacker solnedgång.

Nu ska jag städa lite till tror jag, det jag orkar! Ha en trevlig lördag!

3 kommentarer:

Lady Thirty sa...

hoppas att du hade en fin lördag trots det trista vädret :)

Lady Thirty sa...

hoppas att du hade en fin lördag trots det trista vädret :)

messan sa...

Mina fötter blir också konstiga när jag är trött. Snubblar fram då.

Du har nog levt ett roligt med dina dojjor:)
Kramar