torsdag 20 maj 2010

Soon!

Snart är det helg! Och nu längtar jag lite till ;-) Vädret ser ju fortfarande ut att bli bra, så jag hooooppas det kan få vara soligt och varmt hela lördagen!

Men det ska bli lite skoj också att sminka sig, det gör jag mycket sällan nu. Jag går ju endå bara hemma och när man väl åker nånstans är det sällan nånstans där man behöver se särskild snygg ut ;-)

Klänningen jag ska ha på lördag är denna;

DSC04122Lite lustigt att det är samma helg förra året som bilden är tagen ;-) Då hade vi picnic i parken till fästningen vi vigdes på :-)  Men i år blir det ingen underkjol, det går inte riktigt hehe.

------------------------------

Idag ska jag baka lite, blir nog bara nån sockerkaka, men det är slut på fikabröd här hemma, och jag vill alltid att det ska finnas en bit i frysen ifall man får främmande ;-) Känner mig som Agda 76 år hihi.

1 kommentar:

M. sa...

vilken fin klänning :) den passar dig jättebra :) hoppas att du får en bra och solig helg :) ha det fint