fredag 14 maj 2010

Friday

Det är svårt att hålla reda på dagarna nu, T hade semester förra veckan, jobbade på lördagen, ledig igår och jobbade idag igen och så kom helgen.  Jaja, bara man inte glömmer att klä på sig på morgonen gör väl det detsamma ;-)

Igår var vi och köpte barnvagn, mer om det på gravidbloggen, sen åkte vi till Bauhaus och köpte golv, så snart har vi fått ihop vårt sovrum! Så det ska nu till att tapetseras klart så vi kan börja med golvet imorgon! Spännande!

Idag var jag iväg och handlade lite och svängde in på Lindex för att se om det  fanns nåt i klädväg jag kunde ha, de har ju inga gravidkläder.. Men de hade lite långa linnen och så hittade jag en rymlig blus i en storlek eller två för stor så den kommer nog räcka  resten av graviditeten.

Nästa helg är det cruising i Kungälv det ska vi iaf åka ut på! Ska bli så kul att komma ut med bilen, lyssna på lite skön musik och träffa folk!

Nu Ska jag assistera min man i tapetseringen ;-) Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

Lady Thirty sa...

trevlig helg på dig med :D