lördag 11 juli 2009

Precious flowers..

Ja idag fick jag gräva ur alla mina blommor ur rabatten, de springer ju i och ur där när de ska snickra så nu sitter de delvis i potatislandet och delvis i en massa krukor, hehe.

Nu längtar jag faktiskt till Old Style Weekend, det ska bli skojigt!  Men vi åker nog bara dit över dagarna, skippar att sova över.. det beror lite på vädret, lovar de varmt och 100% uppehåll, så kanske vi nattar över, är lite bekväma utav oss ;-) Vi har ju inte så jättelångt heller, så det fungerar.

Annars är det en ok dag, uppehåll än så länge, har t.o.m sett solen! Ska ta och vila lite sen, gräva massa jord var jobbigt, blir så snurrig i skallen när jag anstränger mig, det är som att vara full! Men man får liksom aldrig nyktra till riktigt…

---------

Lite skön lördagsmusik, tror jag lägger in flera st, som kan få en att bli riktigt ölsugen!

Ha en underbar lördag!

 

 

 

(Detta är ju en av mina favoritlåtar of all time…)

------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer: