torsdag 9 juli 2009

Grey days

 

Ja det har varit lite mulet och soligt om vartannat här, ibland sol, ibland regn och åska. Härom natten vaknade vi utav en fruktansvärd regnskur och det blixtrade till och small så vi trodde att vi skulle studsa ur sängen! Men det blev inte mycket mer, det var skönt!

Nu har vi börjat att riva verandan, delvis, eftersom vi ska bygga in den och få 2 nya rum! Jättespännande! En riktig matplats och ett gästrum/datarum. Sen kommer projekten att hagla över oss; Kök, badrum, fönster i vardagsrummet, nytt sovrum…

De senaste dagarna har jag vart lite låg, vette sjutton, kanske beror på vädret! Men så hörde jag en favoritlåt på radion igår och då mådde jag bättre!

 

Har du nån favorit-sommar-låt?

-----

Nu är jag ledig i några dagar, sen ska jag jobba till veckan igen! Inte kul när gubben har semester, men kul med slantar..

Nä nu ska jag hjälpa till lite därute..kanske..servera mackor kanske? hehe.

Ha en underbar dag!

1 kommentar:

vifsla sa...

Ja det är då inte Carina!!
Men nåt jag kan nynna till i evigheter är where the lions sleep tonight.