torsdag 16 juli 2009

Pain!

Imorse, mitt i den yra morgonrutinen, med dålig balans och släpande fötter och ett ovant öga för byggarbetsplatser, så for min fot in mellan på golvskarvar och jag slog upp en stor fläpp i tån. AJ! Först trodde jag att nån av katterna hade gjort illa sig, blod överallt!! Men så tittade jag och det var min tå.. Jag har ju så dålig känsel precis i tåspetsarna, så det gjorde ju inte så ont först, men nu, ajajaj..

 

----

Idag har vart en trevlig dag,lugnt på jobbet och faktiskt skapligt väder såhär på eftermiddagen, soligt och rätt varmt!

Kom på att det var längesen jag tipsade om nån mat..så det ska jag fundera ut nåt till lite senare!

Nu kommer en bra låt som kan få mig på gott humör och partysugen, vilket utgångsläget än är!

 

So long så länge!

1 kommentar:

vifsla sa...

Du har otur du! Fästingar och blödande tår, hoppas det går över snart.