lördag 4 juli 2009

Alone for a while

Ja nyss åkte gubben till garaget och skruvade bil! Våran stackars cheva har ju fått lite oljeläckage som ska utredas, men det fixar min mekaniker galant ;-)

Ikväll blir det kanske en tur ut i sommarkvällen, en vän ringde och ville ut och åka, så det lät ju trevligt!

----

Sen har vi ju fått fotografbilderna från bröllopet! Mycket fint var det,men också en hel del misslyckade, men så blir det ju alltid.. och jag är så satans självkritisk, så vissa är nog bättre än vad jag tycker ;-) Här kommer en ;

 

206 - Kopia

------

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra..  just nu rullar en skiva med svenska gamla schlager tjejer, med bl.a denna fina biten;

 

----

Nä kanske man ska göra nåt vettigt, hänga lite tvätt ska jag göra sen iaf, efter att maskinen gått färdigt…

Ha en härlig helg alla vänner!

2 kommentarer:

Zizzi sa...

Jättefin bröllopsbild!

Kat sa...

Vilken underbar bild!