måndag 27 juli 2009

A Drive

I lördags så kom mamma och hennes gubbe hit, helt oväntat! De hade finbilen och husvagnen med sig! De var på en liten semestertripp och ville hälsa på! Skojigt var det! och uppehåll blev det på kvällen såpass att vi kunde äta grillat ute! Det var kul, första gången på 3 veckor som vi kunnat sitta ute!

Och söndagen var så otroligt fin, varmt och skönt, även om det var nåt grått moln här och var. Så på kvällen tog vi oss en tur med chevan och hälsade på lite folk och käkade efter vägen!

----

Nu längtar jag till helgen och old style weekend, men vädret ska tydligen bli lite sisådär, så det oror mig lite, men vi ska iaf inte sova i tält ;-) Lite folk  man känner soms ka dit iaf, så vi hänger väl med dem lite och så ska vi hälsa på lite folk som bor i närheten också, kan ju bli lite dötid mitt på dagen på lördag efter backracet..

Få se vad man ska ha på sig, blir så svårt tycker jag när det är halvdant väder. Just nu äger jag inga snygga jeans, så det stör mig lite, hittar aldrig nåt jag vill  ha, eller som finns i min storlek.. antingen för stort eller för litet.

Lägger in lite gamla bilder från old style weekend, som en liten teaser ;-)

DSC02239 DSC02112 DSC02113 DSC02114 DSC02127 DSC02154 DSC02183 DSC02225-------

Nu ska jag sörpla lite te och glo på burken!

3 kommentarer:

messan sa...

Vad kul att de kom förbi:) Fick du några goda saker från Gränna?

Vi köpte några polkagrisar är ju liksom ett måste:)

Hoppas vädret blir bättre för er i helgen! Allt blir så mycket enklare och roligare när det är bra väder.
Njut av ditt te nu!
Kramar messan

messan sa...

Synd att det inga godisar blev.
Mumsade på skorpor och knäckebröd igår:)
Ha en bra dag!
Kram

Lady Thirty sa...

mysigt med mamma-besök och grillning o allt :)

kramelikram