måndag 30 maj 2011

Mother’s Day

Igår var det min första mors dag :-) Kändes lite lustigt!

Vi firade den hemma hos svärföräldrarna där vi åt sallad och sen en tårtbit. Jag fick i helgen en present av min make, en solstol ;-) Jag har tjatat om att jag vill ha en så jag kan slappa lite ute på altanen, så nu fick jag en.

Vi köpte även en lampa till vardagsrummet. Vi ska ju göra om där inne och har hittat en serie lampor som kommer att passa perfekt! Märket heter Cottex, och de har massa lampor och andra produkter i retrostil. Vi hade bordslampan sen innan samt en fösterlampa i samma färg, hittade dock ingen bild på den…

 

Finns bl.a på city gross!

Min nya stol :-)

------------------------

Idag har jag vart på sjukan igen för droppet. Var dos nr 8 nu så jag behövde inte stanna nåt efter för observation, utan nu får jag gå direkt när maskinen har pipit färdigt. SKÖNT.

Inga kommentarer: