onsdag 18 augusti 2010

Rain, rain, rain

Ja nu är nog sommaren slut.. här har det regnat nästan varje dag senaste veckorna, nån dag har vart fin, men då har det regnat på kvällen ist..*suck* Inte nån jättevärme heller, mycket svalare och lättare luft nu, känns att hösten är på gång. I och för sig inget fel med det, jag älskar hösten, men det känns alltid lite vemodigt när mörkret och kylan smyger sig på.

Lilla skruttan fick väga och mäta sig idag! 52cm lång och 3405g tung! Hon växer jättefort ju! Det känns bra att vikten kommer upp så bra, när hon var så klen från början. Så de första kläderna är numer urväxta!

Har lyssnat lite på ledmotivet till “True blood”, och den låten är riktigt bra! Serien tittar jag inte på , följer inga serier.

Ännu stirrar mina kläder hånfullt på mig i garderoben, kommer inte i mina kläder alls som jag hade innan, även fast det inte är så jättemånga kg som är kvar, 6kg närmare bestämt..

Så det blir att kämpa på när jag är klar med amning, vilket är snart, har jättetrassel med det och har börjat att sina.. men lika bra det då, ska börja med ny MS-medicin nu i höst.. Lite trist dock, hade hoppats på att få helamma i 2 mån iaf…

Inga kommentarer: