lördag 14 augusti 2010

Change

Kommer såklart förändra bloggen lite nu när man blitt mor ;-) Kommer nog skriva mer om bebisar och bli nån mer bild på lilltösen än på fräcka bilar, men jag har ju kvar mitt intresse, så det kommer i majoritet bli som förut.

Har velat ang att publicera bilder på mitt barn, men tror jag gör det i viss utsträckning endå, men vara noga med VAD man lägger ut. Känns lite sjukt att man ska behöva tänka sig för, men det finns tyvärr för mycket idioter där ute som kan använda bilderna på sätt man inte vill.

Så här kommer en bild på min vackra dotter!

DSC07632

--------------------

Annars så löper livet på här hemma, har inte blivit så mycket galej och bilåkning, men det tar vi igen nästa sommar ;-)

4 kommentarer:

Jenny sa...

Ja sjukt att man inte kan lägga ut vad man vill:( Hoppas Märta tycker om att åka bil, då kan ni ju ut och åka alla tre:)

Elina sa...

Men ååååh så fin hon är! Grattis!

Zizzi sa...

Vad fin hon är! Grattis! KRam cissi

messan sa...

Så kul och stort grattis till er!! En liten tjej blev det och egentligen är det sjukt att man inte ska kunna lägga ut bilder på sin prinsessa!
Gick förlossningen bra? Mår du bra nu?

Njut av din nya roll som mamma....det är en sån fin känsla:)
Massor av kramar