onsdag 25 augusti 2010

Loving You

Vilken kärlek. Vilken känsla. Men vilken smärta samtidigt. Att älska sitt barn är verkligen en härlig känsla med samtidigt så är man så himla rädd att mista henne, eller att nåt ska hända henne..det är lite jobbigt faktiskt när man börjar tänka på det.

Spelar kärleksballader med Elvis för att få henne att lugna sig när hon är kinkig ;-) Fungerar jättebra! Tur att hon iaf gillar bra musik ;-)

Har beställt lite kläder på HM nu, måste ha nåt att sätta på mig om man ska utanför dörren… inget sitter som det ska..midjan har liksom plånats ut och omfånget på stussen är lite större så byxor och skjortor går inte på.. tur jag har lite kläder sparat sen jag var rund, så jag har iaf nåt att ha på kroppen.

Tänkte starta med viktminskning när det gått 6v efter snittet, så jag kan börja träna lite.. det lilla jag klarar av men då får jag iaf göra lite situps..

Inga kommentarer: