fredag 20 augusti 2010

A long one

Snodde en lista av Anouk..

Du heter: J

Smeknamn: Hm..har inget i verkliga livet tror jag…


Låt som du är ledsen till:
Ingen specifik som jag kommer på nu, låtar jag blir rörda av finns det massor av, men sen varierar det ju såklart på i vilken situation jag är i livet. Sist så grät jag till Cecilia Vennerstens “det vackraste” när jag satt och höll om min dotter.

Beroende av: Närhet och kärlek. Samt musik ;-)

Vad tror folk om dig? Att jag är lugn och samlad har jag hört. Men inombords är jag typ ett nervvrak ;-)

Stämmer det? Till vis del. När andra är stressade blir jag lugn. Och vise versa…

Vad får du oftast komplimanger för? Mina fotokunskaper, vilket är skoj eftersom jag själv ser mig som vem som helst.

Hur imponerar man på dig? Genom att vara jordnära, ha fasta principer och min humor ;-)

 
Brukar du skratta för dig själv?
Jajjemen

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hur mår familjen"

Var bor du? Avsides i en kommun norr om GBG

Trivs du där? Absolut.

Hur svarar du i mobilen? "Jaaaa…?”

Vem ringde du senast? Min mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Tack för grattis”
Antal timmar sömn inatt: hm… totalt kanske 6 timmar, utdraget på 10 timmars sängläge.

Sov du ensam: Nej min man och dotter fanns där med…

Brukar du komma i tid: Ja helst lite för tidigt
Hur känner du dig nu: Trött

Vanligaste färg på dina kläder: hm..svart och grått..lite rött kanske..

Vad tycker du om fötter: Njae..

Vad saknar du: Pengar, tålamod och vissa personer..

Hade du en bra kväll igår: Jodå, en vanlig trevlig kväll vid tvn.

Favorit dryck på morgonen:  té eller juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: Nuförtiden blir det när min dotter vill, dvs efter 24 nån gång..

Är du blyg? Ja inför nya människor eller när jag blri osäker, men annars nej.

Sysslar du med någon idrott:Nepp, aldrig gjort.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det har inträffat..

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Oj jag vet inte.. finns nog mycket man skulle testa ;-)

Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte… är ensambarn men har aldrig hört att jag skulle vara det…

Vad gör du i morgon: Matar min dotter…

Vad är det värsta du vet? Arrogans, egoism och djurplågare.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Njao, inte så mycket vänner, men har ett par jag tror jag kan lita på =P

Vad är det finaste du fått? Min dotter ;-)

En speciell dag du minns: Dagen då Sötfis föddes

Du samlar på: 50talsprylar

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller min man om han inte är hemma..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av studielån, köpa min drömbil och ha en brakfest!

Vill du gifta dig: Ja... jag är ju gift så ;-)
Vill du ha barn: Jo det vore väl dumt annars ;-)

Är du musikalisk? Jo det får jag nog säga, har spelat trummor och gitarr.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Tyvärr ja
Vad gör dig glad: När nån visar att jag betyder nåt för dem!

1 kommentar:

Lady Thirty sa...

spännande läsning!
kul lista :D