söndag 2 december 2012

Birthday

jag fyllde år förra helgen och hade en liten fest för vännerna, det var väldigt trevligt! Kroppen är inte i bästa form just nu, men att ha lite skoj lättar faktiskt på humöret en hel del! Jag är hellre ute på skoj eller umgås med folk på nåt sätt när kroppen strejkar, för sitter man bara hemma så tänker man onödigt mycke på det. Visst, ju mer man är ute desto mer bråkar den, men då har man iaf roligt ;-)

Fick världens bästa present av min man, en Kitchen Aid! I fräcka kulören “Mint”.  Tillbehör som rivjärn och köttkvarn fick jag utav mor och svärföräldrar! Så nu ska jag göra färs och så ska jag göra egen korv! antingen så ska jag fixa en korvstrut till min maskin eller låna svärmors, men egen korv i jul ska det bli!

Fick även massa smått och gott från mina fina vänner som kom, i såna stunder blir man extra påmind om vad tacksam man är över dem och att de finns, att de tänker på mig och bemödar sig så med fina presenter. *kärlek till dem*

 

IMG_2841

1 kommentar:

Annie Sand sa...

Ett försenat grattis till dig!

Kram, Annie