torsdag 22 november 2012

Hey!

Jo jag säger det varje gång, Nu ska jag bli bättre på att skriva ;-) Jag säger det med mening, sämre med effekten ;-)

Här rullar livet på, köket är klart och jag njuuuter! Så underbart att få kunna öppna och stänga lådor utan att de ramlar ut på fötterna!

 

Var på massage i dagarna, det unnar man sig allt för sällan! Man lägger pengar på så mycket onödigt, men iaf jag, är dålig på självbehandlingar, egenlyx och själsbelöningar. man hamnar ofta i vardagsrutinerna, och jag är en sån som mår bra av att få ge och vårda andra. men ibland får man ju ta sig tid att vårda sig själv också!

Sen försöker jag så gott jag kan nu att ta tag i att starta mitt företag, det kommer gå kanon detta, bara jag börjar ;-) Nu ska behandlingsrummet rustas bara så att jag kan ta emot fysiska kunder. Jag gör mycket via distans nu, och det är visserligen roligt det med, men det känns mer som en helhet att få ta emot kunder i sin egen lokal, och dessutom få ha ett eget registrerat företag..mm..härligt! Känns så spännande, pirrar i hela kroppen!

 

Var på en trevlig IKEAtur för nån vecka sen och hittade dessa ljus, så fina! Passar ju utmärkt i vardagsrummet, perfekt grön. Vad är det för fel på oss kvinnor egentligen? Ljus liksom? hihi!

IMG_2754

5 kommentarer:

Annie Sand sa...

Visst är det sådär med bloggpauserna, när det gått en viss tid vet man bara inte hur man ska börja igen. Roligt att ha dig tillbaka! Låter skönt med massage, jag är också dålig på att unna mig något sådant.

Vad är det för företag du tänkte börja med? Låter spännande!

Kram Annie

Jergen Puckel sa...

Kul att se MS-folk som eldar på och inte ger upp sin passion. Önskar dig all lycka med företaget! :)

Lilly Lee sa...

Jag sysslar med healing, avslappning och meditationer, så det ska jag erbjuda andra också nu i egen lokal :-) Som det är nu jobbar jag via distans så är nån intresserad så är det bara att kontakta mig ;-)

Kram och tack till er!

Tessan ♥ sa...

Tillbaka...hoppas allt är bra mer er vännen!
Kram!

Ta mig tillbaka! sa...

Du driver en intressant och läsvärd blogg, det vill jag tacka för! Välkommen att följa min http://tamigtillbaka.blogspot.se/