torsdag 24 maj 2012

Summer Break

Ja sommaren kom som i ett trollslag och så gick det från +8 och regn till +26 och klarblå himmel. Det var inte direkt vad man hade väntat sig.

I helgen var vi iaf på kungälvscruisingen, och det var trevligt, men det var bara typ 12 grader och småregnade mellan varven, inte så mysigt. Men vi åkte runt lite och hade ett par medresenärer också, så det var himla skoj. annars har det väl inte hänt så mycket, jag pysslar med mitt och planerar lite inför mitt framtida arbetsval och att våga starta företag. det är inte bara en process i papper och myndigheter, ,det är ju även en mental process och att våga helt enkelt, att känna att man kan, att man faktiskt klarar av det. men det fixar jag ;-)

Denna veckan har jag och tösen bara njutit och myst i solen och en ny liten pool har inhandlats till damen, mycket uppskattat. min lilla daM är ju ett litet busfrö med den ständiga glimten i ögat, men också med järnvilja och många bestämda åsikter. men vi har oftast väldigt kul och snart fyller hon ju 2 år!! Herrgud vad tiden går!

Tänkte skriva att jag inte kommer att skriva så ofta, då jag helt enkelt inte har så mycket att skriva om, men det har jag ju skrivit typ varenda gång i det sista så det skippar jag ;-)

 

IMG_9571

Inga kommentarer: