torsdag 31 maj 2012

Forgot more!

Ojoj jag hade helt glömt bort!! Jag blev ju utmanad att svara på frågor av Sandy!! Så här kommer de;

 

1. Om du fick välja en träningsform resten av livet, vad skulle det vara? -Sovning? ;-)

2. Vem är din största förebild? –Oj vad svårt. men folk som följer sina hjärtan, utan att bry sig om vad andra säger elelr tycker!

3. Vad är din drömsemester? – En i goda vänners lag. Men gärna ett somrigt sverige, gärna lite spartanskt i husvagn eller sommarstuga utan el/vatten..det är avkopplande!

4. Vad är det finaste någon gjort för dig? – Många har gjort fina saker, men när nån gör nåt bara för min skull, det är fint och det uppskattas utav hela min själ.

5. Kan du/gillar du att åka rullskridskor? -  ja det gillade jag förut, nu kan jag inte det längre tyvärr.

6. Äter du kött? -  ja, lite mycket kan jag tycka, då jag egentligen inte vill äta det, men klarar mig inte utan..

7. Hav eller skog? – Hm också svår fråga. Älskar havet med luften, ljudet och frihetskänslan. men även skogen med sin mystik, murriga dofter och insiktsfulla energier.

1 kommentar:

Sandy De Luxe sa...

Kul att veta! Tack för att du tog dig tid att svara!