måndag 5 mars 2012

Model For A Day

Ja igår var det dags för modelljobbet ;-) Fick iaf visat upp ett par klänningar vid några fräcka bilar! Det var riktigt skoj, men kallt! 4+ och i klänning, det var lite kyligt skall sägas, men vad gör man inte för konsten ;-) Efter 3 timmars frysande och poserande så fick jag kliva ur de högklackade skorna som var rena isbitarna. Men det var så skoj så det fick det absolut vara värt! Hoppas på fina bilder iaf! Jag är ju dunderförkyld och idag har jag haft en riktigt jobbig hosta, så det var kanske inte den bästa behandlingen ;-)

När vi fått kliva i lite varmare kläder så fick vi middag hos svärföräldrarna som passat lilla tösen under tiden. Då kände jag mig riktigt mör.. Maken knäppte ett litet kort på mig och tösen, finns ju inte många såna, oftast jag som håller i kameran ;-) Tyvärr fotade vi inte så mycket under själva sessionen, det var lite synd, men andra gjorde så jag ska kolla om man kan få nåt där!

Ha det så gott!

pinkladies

2 kommentarer:

Annie Sand sa...

Låter jätteroligt! Säkert blir det riktigt tjusiga bilder. Kanske vi får se dem här sen?

Lilly Lee sa...

Jo blir det nåt bra så kommer dte upp! :-)