onsdag 28 mars 2012

Hello

Det är bara jag, lilla osynliga jag ;-) Åh vad jag skriver sällan nu, har bara inte så mycket lust och tid, som jag alltid säger ;-)

Igår var jag ner på Ica Maxi som skulle ha espadrillos för 99:- som såg jättefina ut i reklamen, så kom jag ner och det var en klen hylla med kanske 30 par skor och ett par i min storlek, men de var så stora och slappa i bandet runt hälen så de bara halkade av. Så då förstod man ju varför de var billiga  ;-) Ska leta om jag hittar några på nåt annat ställe med bra pris. Har hört att HM har.

Gjorde god mat igår, tänkte lägga ut receptet ikväll. Ska ha en  liten ensamkväll då tösen ska sova hos sin farmor. Så tänkte äta nåt gott också och se nån film. Lyssna lite på musik högt och dansa, finns massor att göra hihi.

Inga kommentarer: