torsdag 15 mars 2012

I’m Not Here

nej bloggandet blir det inte mycket utav, har tappat 50% av läsare också, jaja, de som gillar mig de är väl kvar antar jag ;-) Jag har mått oförskämt bra, trots förkylning och så, men kroppen började trassla lite igår så vi får väl se vad det blir.

Jag har gått en till kurs i healing, och det var mycket intressant. Denna varianten är som en hel slags terapiform, så den är verkligen nåt att bita i! Ska gå fortsättningskurs också.

Målet jag har är att släppa lös mig själv och bli säker på detta och kunna arbeta med det och starta eget! Ser målet framför mig :-)

Annars har det väl inte hänt så mycket.. , mer än att det nog är vår nu! Så härligt att känna första värmande solstrålarna för året, se att det börjar gro fram knoppar här och var och känna lukten av blött och lerigt gräs. Bjuder på en till bild från fotograferingen, lite ego får man va ;-)

Ha det så gott, jag ska försöka att blogga mer!!

jennythommysvart3

3 kommentarer:

Zazzan sa...

Jag gillar dig och jag är kvar. Bara så du vet. :-)
Vad spännande med healingkurserna. Hade ingen aning om att du hade intresse för sånt. Kul!
Tack förresten för tipset om D-vitamin. Jag köpte en dundervariant på hälsokosten för nån månad sen och det har faktiskt hjälpt. :-)
Snygg bild på dig och karln förresten. Togs det nåra bilder med er dotter också, eller? Hade vart kul att se i så fall. :-)
Kram

Annie Sand sa...

Jag är iallafall kvar. :) Det brukar väl vara så under våren och sommaren att både bloggandet och läsandet sjunker. Finns ju så mycket annat man kan göra.

Jag tycker bilderna blev riktigt snygga! Visst får du vara ego. Kanske till och med ta och rama in nån av bilderna och hänga upp hemma.

Ha det fint!

Lilly Lee sa...

Härligt att höra att ni hänger kvar tjejer! ;-)

Tack för komplimanger :-)

Kul Zazzan att det har hjälpt dig!!

Tyvärr inga bilder på tösen!