måndag 12 december 2011

Time Flies

Tiden rusar på och det är snart julafton! Nästa vecka åker jag och tösen i förväg med tåg upp till min mamma, och maken kommer efter på fredagen. Denna veckan hade jag väl tänkt försökt att baka lite, vad vet jag inte än, men iaf knäck med polka i, det tänker jag testa! Ska bara finna tiden..

Igår stannade jag uppe lite extra och slog in julklappar, det var mysigt, och skönt att få det gjort nån gång! Har några kvar men måste hitta några mindre kartonger eller lådor att lägga sakerna i..

Har ju äntligen fått upp lampan i vardagsrummet också, om än lite slarvigt ;-) Vi har ju lite kvar att göra där och just nu hänger sladden lite himpavimpa men det lyser iaf ;-) Kornischen sitter också där, men ingen gardin än…

IMG_7573 IMG_7559

5 kommentarer:

messan sa...

Jag gillar din lampa! visst är det mysigt att slå in pakterna så där lite extra fint.
Kanske jag blir bättre med min tinnitus då:). Jag testar nu:)!
Kram

jessica sa...

Vråldiggar lampan! Var har du köpt den? :-)

Lilly Lee sa...

Lampan är inköpt på City Gross :-) Märket heter Cottex och har sett det på flera olika affärer faktiskt..

messan sa...

Förstår att det inte alls funkar nu...det gjorde det inte hos oss heller när prinsessorna var små:)

Då var precis som du säger glad över att få äta en frukost:)
Såg var lampan fanns,,,den var jättefin!
Kramar

messan sa...

Tack för att du håller tummarna. Det går åt så känslig för allt som jag verkar vara.

Har handlat d-vitaminer nu och ska imorrn köpa bio saken. Testa testa.
Kram