lördag 12 november 2011

Lonely

Brasan sprakar, missen gnäller lite och tösen sover. Gubben är på jobbet och jag har en kopp kaffe på bryggning. Rätt ok lördag endå, lite ensamt bara. Men gubben kommer ju vid 12 så det är inte så länge, och tösen vaknar nog snart dessutom ;-)

Jag har ju vart hos mor i nästan 2 veckor nu! Jag har gjort lite klädfynd, fått en ny mobil och vart på trevlig fest! Och dessutom fått några sovmornar och många koppar kaffe.

Får återkomma med bilder..

nästa punkt på listan ;Dag 22: Mitt eget favoritcitat. Ja jag har många favoritcitat men en bra är väl;Glöm det som hände igår, det har redan hänt, oroa dig inte för imorgon för det har ännu inte inträffat, utan lev här och nu där du faktiskt befinner dig.”  Finns många varianter på det “citatet”, men innebörden är detsamma och väldigt sant.

 

Bidrar även med en skön låt denna lördag. ha det så gott!

 

Inga kommentarer: