tisdag 22 november 2011

Cold

Idag är jag frusen och ruggig, stel och ryckig men det går, bara att elda i spisen och på med mer kläder ;-)

Vissa dagar är ett vacuum och man bara är, utan tanke på vad som ska ske om 5 min ens. Jag och tösen har inte gjort så mycket idag, var ute en kort sväng så hon fick röra på sig lite men sen gick vi in igen, jag orkade inte gå omkring så mycket.

Funderar på min födelsedag lite, tänker om jag kanske ska låta tösen vara hos sina farföräldrar över dagen, så får jag ta en sån “vård av mig själv-dag” och ta ett bad, se på tv med gott att äta och lyssna på musik jag gillar – högt ;-) Meeen så tänker jag att kanske jag och tösen ska hitta på nåt skoj på dagen ist..det är ju öppna förskolan på torsdag också, och det gillar ju hon..men velar lite..funderar på hur jag ska göra.

Ska försöka med de där bilderna på kläderna..det går lite dåligt med det ;-) Kan iaf posta en bild på köket som jag pyntat liite, iaf med textil, hehe. Ska ta upp jullådorna ikväll så jag kan fortsätta! Dessa gardiner och duken köpte jag på loppis för några veckor sen för 60kr :-) Väggbonaden köpte jag på en annan loppis för ett par år sedan för 20 kr.

 

IMG_7353

Inga kommentarer: