torsdag 24 november 2011

Happy Birthday

..To Meee :-)

 

Har barnfritt idag för att jag tänkte röja undan lite, pynta och baka nåt gott till ikväll…men det går trögt. Glömde plånboken i skötväskan också som jag skickade iväg imorse med tösen, så det var bara att åka och hämta den, för att få handla det jag behövde, så då gick ju dryga timmen bara i att köra dit också..*suck* Jaja det var mysigt att få träffa tösen endå, hon var så glad när jag kom :-)

Nu sitter jag med kaffe och lite naturgodis, mumsigt, det får jag äta idag, min dag idag, hehe. Massa mjölk i dem men det är ok att fuska lite med det, värre med gluten för det blir jag dålig utav.

 

Ska börja att städa nu, ha det!

3 kommentarer:

Annie Sand sa...

Många grattisar! :) Hoppas du får en riktigt trevlig kväll!

Kram Annie

Karolina sa...

Ett stort grattis på din dag! Hoppas att den blev bra!

Kram Karolina

Anonym sa...

Grattis på din dag!! :)