onsdag 6 juli 2011

Summer Break

Ja inte är det många som håller uppe sitt bloggande nu, inte heller jag. fast jag är ju inte så flitig annars heller ;-)

Tycker mest det är halvdant väder men just idag är det sol, regnat hela natten dock.

Men det är som sagt lite stiltje här med, uppdaterar badrumsbygget och altantak iaf ;-) Det är väl det som står närmast på agendan.

Sen ska vi ju till Öland v 29..vilket är snart, det har jag nog inte greppat än och bävar för att börja packa och planera allt man ska ha med sig…

Jag har ingen flashig telefon som man kan blogga och facebooka med så uppdateringar kommer när vi kommit hem!

Min tjej är ju snart ett år också, skrämmande! Men jag ska göra en liten tillbakablick med bilder också runt det.

Hon är så stor min lilla tjej, blir helt chockad av hur hon växt i det sista! Svisch då hoppade hon nu nästan över en storlek så en massa kläder kommer nu bli knappt använda känns det som!

Går och klänger på allt och vill veta vad minsta lilla sak heter. Att hon går själv är nog inte så himla långt borta!

IMG_4510

Inga kommentarer: