måndag 25 juli 2011

Back Home

Då var man hemma i vardagen igen. Känns både skönt och aningens tomt. Haft en vecka på Öland med aktiviteter hela dagarna och nu när man sitter här ensam när tösen sover lunch, så känns det oerhört tyst.

Mycket trevligt har vi haft det, men en sak är lite jobbig. Vi bodde ju på Böda sand, och vi bokade våra platser strax innan de visade serien på tv, och vi började att ångra oss när vi fick se den.. Men vi tänkte att det blir nog trevligt endå och de kanske inte är där och fimlar preciis när vi är där.

MEn såklart hade de sett oss och fick tag på ett nummer och ringde och frågade om de fick filma oss. Och de tackade ja.. Jag och gubben  var inte där då, hade de ringt mig hade jag sagt nej, det är så säkert.

Men de kom och filmade i 2 omgångar. usch säger jag bara. De ställde frågor som man inte riktigt hade tänkt sig och svaren blev bara dumma och lät helt fel när man tänkte efter när de gått. Så det ska verkligen bli spännande och se vad detta blir.

Största ångesten har jag när de började fråga om rockabillystilen, och kontentan blev typ att det lät som att vi ansåg oss vara rockabillys och visste allt om stilen.. Men så är det ju verkligen inte. Jag hatar etiketter och stämplar och tycker att alla får ju ha sin stil, utan att man behöver vara tex rockabilly, raggare, punkare eller vad det nu är. Men det kom liksom inte fram. Mitt i nervositeten och med ledande frågor så blev det..knasigt. Hoppas de klipper bort det…Brr…IMG_4992

Lite mer bilder kommer sen från vår semester.

Inga kommentarer: