måndag 11 juli 2011

One Week

Om en vecka sitter vi i förtältet till husvagnen på Öland och planerar dagen förmodligen.

Vi har väl ett par ställen vi ska kolla in, men jag tänkte fråga er som är här och läser ibland, har ni några tips? Har ni tips på allt från fik till museer som kan vara intressanta? Tar emot alla tips med glädje!

Lilla tjejen har ju fått tand nr 3 och nr 4 är på g, så hon är så gnällig och ledsen hela tiden, mamman är liiie trött får jag säga ;-) jag får inte lämna rummet, inte göra nåt egentligen utom att ha tjejen i knät eller lekandes med hennes saker. Men man får väl förstå också att det kan nog verkligen inte kännas skönt att ha växande tänder – eller kropp för den delen.

Annars så har jag börjat att planera ölandssemestern – i tanken får väl sägas ;-) Jag klarar nog inte att packa förren i sista stund, så gör jag alltid ;-)

Altanräcket är nu på plats, med grindar och allt! Nu är taket kvar, få se vad vi hinner med det. Vill gärna att det ska vara klart när vi har ettårskalas så vi kan sitta ute!

Lite bilder kommer senare, just nu så har jag lite fullt upp ;-)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hoppas ni får det härkigt på Öland :) tyvärr har jag inga tips eftersom jag aldrig varit dit ;) men ni kommer nog säkert på en hel massa att göra :)
Kramis

Karolina sa...

Öland är underbart fint! Det var flera år sedan jag var där men det mysigaste stället vi stötte på var en liten fiskeby typ Spiken i Lidköping. Kommer dock inte ihåg vad det hette men har för mig att det stod skyltat utmed vägen upp till Böda.

Hoppas att ni får en underbar semester!

// Karolina