fredag 3 juni 2011

Wonderful Sun

Det är så härligt den här tiden på året! Jag älskar försommaren och sena delen. Då är dte precis lagom temperatur för mig. Just nu doftar det nyklipps gräs, blommor och ljumma vindar, så underbart!

Man kan ha dörren öppen hela dagen och man kan avnjuta middagen på altanen.

Igår inhandlade jag nya dynor till utestolarna, som var riktigt fina, en matchande vaxduk också fick det bli.

Jag satte fram lite blommor och så åt vi god middag ute där på altanen.

Jag mår ganska bra just nu, lite ont i magen och i höfterna, men det känns som att kroppen repar på sig efter hand. Tror faktiskt medicinen är nåt mycket bra för mig!

Sen har tösen blivit helt galet aktiv, hon ska upp på allt, och senaste dagarna så har hon börjat att resa sig upp på allt hon kommer åt, och igår så hävde hon sig upp på diskmaskinen och ställde sig helt själv, utan stöd! Det vinglade nåt fruktansvärt och jag hann väl få hjärtat i halsgropen på de 3 sekunderna hon stod så innan hon lutade sig mot maskinen igen. *puh*!

I helgen vet jag inte vad som händer, men skönt ska vi ha, fint väder som de lovat och allt ;-)

 IMG_3892 IMG_3884 IMG_3886

Inga kommentarer: