söndag 12 juni 2011

Tired today

Ja man är lite lätt sliten, hehe. Jag var rätt städad men vi kom hem kl 05 och så upp vid 10, då kunde jag inte ligga längre och vid 14 hämtade vi tösen.

Gubben däremot, han var lite sämre hihi.

Men det var jätteskoj igår och träffade massa trevligt folk! Men vi körde vilse dit så vi missade de två banden jag ville höra.. :-( Men Fatboy var väl rätt ok endå, var skoj att få dansa lite och träffa folk som sagt.

Var lite för ambitiös och dansade i en hel timme, så när jag skulle lämna dansgolvet fungerade inte mina ben för fem öre och jag fick halta/hasa mig ut från byggnaden. Väl ute trillade jag och två vakter kom och undrade hur det stod till (såklart trodde de att jag var dyngfull), men jag förklarade läget och de hjälpte mig till ett räcke där jag kunde vila lite, men där dök min man upp och vi gick till bilen. Där bytte jag bort mina högklackade till basketkängor och vilade ett tag så orkade jag springa runt lite till och prata med mer folk :-)

DSC09670 DSC09669

Inga kommentarer: