måndag 21 juni 2010

Waiting..

Ja hela livet känns som en väntan just nu. Jag står som på paus hela tiden. Allt handlar om bebis just nu, hjärnan går på lågvarv när det gäller ALLT annat. Känns  galet men det hör väl till…

Jag har varit dålig på att läsa bloggar, och att blogga själv. det jag kan lyckas med är att uppdatera graviditeten, föga förvånande ;-)

Mina dagar går just nu ut på att stå ut med smärtan och stå ut med muskelkramperna. Låter kanske grymt eller överdrivet men så är det faktiskt just nu… Jag gör allt jag kan för att hålla humöret uppe och inte bli en ilsk gravidkossa ;-)

Det som höjer mitt mående är att jag har en underbar man som stöttar mig, och att få  lyssna på god musik när det är som värst.

Jag ser framåt och längtar till det nya livet! Men även att igen få må bra och åka  på lite skoj aktiviteter igen! Det blir bättre sen, det får jag mala om och om igen, men det fungerar!

Nu blev det lite trist inlägg i det stora hela men jag får bjuda på en fin bit, så kanske det kompenserar ;-)

1 kommentar:

messan sa...

Förstår att du längtar efter bebis...just nu:) Snart....
Kramar