tisdag 15 juni 2010

Boooring

Är så less på TVutbudet nu! Bara bröllop eller fotboll, vilken kanal man än tittar på! Jag är inte intresserad av den jäkla kungafamiljen eller tråkig fotboll.

Annars är det bra, har nästan fått klart sovrummet! Bara lite lister kring fönster och dörr nu, men sängen har vi fått in! Så nu sover vi i det nya sovrummet, känns jätteskönt!

I helgen var det bara lugnt, regnade och var tråkväder, så ingen chevatur direkt, förutom på söndagen, då åkte vi en liten vända och  hälsade på vänner. Sommaren tappade lite fart nu när det regnat en vecka, men idag skulle den komma tillbaka såg det ut som och stannar ett par dagar.

Kan tipsa om att tv4Film nu sänder ett par Marilyn Monroefilmer på varierande dag och tid.

2 kommentarer:

messan sa...

Det verkar både skönt och roligt att få klart där hemma innan bebben kommer. Som du redan vet så gillar jag pyssel hemma:).

Tv på dagen och kvällen...njaa det är nog inget som lockar mig men jag är ju jobbet hela dagarna och på kvällarna går det i ett så det kan vara lite skoj när jag är hemma. Fast inte fotboll då:)
Kramar

LadyAngore sa...

Du är med igång och boar ser jag. :)
Hur långt har du kvar nu tills bebisen kommer??