onsdag 23 juni 2010

Mid Summer

Ja snart är det midsommar, och det är då sommaren börjar enligt mig! Många är så trista att de ser bara till ljuset att det blir mörkare och att sommaren är typ slut vid midsommar. Det förstår inte jag alls, det är ju nu värmen börjar! Varma kvällar och skönt badvatten ;-) Även om  jag sällan badar själv så är det viktigt ;-)

Som jag skrev sist så är ju prognoserna inget att lita på, så det är bara att hoppas att midsommarafton blir varm och solig utan regn! Hade ju vart kul att få äta långbord ute för en gångs skull.

Vi åker upp till min mor imorgon och blir kvar till söndag! Ska få se deras nytillbyggda hus, de har ju slitit med det några veckor nu, jätteintressant! Sen ska det bli kul att träffa lite släktingar man inte sett på länge! Jätteskoj kommer denna helgen bli!

Funderar på att bränna en ny skiva till resan, bjuder på ett par låtar som kommer att vara med! Ha nu en underbar helg, jag kommer troligen inte skriva mer nu.

Ha det!