onsdag 25 juli 2012

Mmm..sooon

Snart är det dags att bygga nytt kök, så snubblande nära, känns gudomligt! Slippa trasiga fläktar, lysarmaturer som ramlar ner i diskhon och kranar som släpper. Tittar på massa fint jag vill pynta och fixa med, men vet att jag har massa godis ligger nerpackade i lådor också så jag får leta där först..

Till badrummet däremot skulle jag vilja ha Ikeas rullbord, perfekt när man inte har några väggskåp! Så snyggt, dessutom i perfekt färg för vårt badrum :-)

 

 

 

---------

Idag var jag på en liten shoppingrunda och hamnade inne på Lagerhaus, där jag bara vart ett fåtal gånger i mitt liv. Jag åker aldrig ut själv för att shoppa och aldrig inne i stan så det är inte ofta man får glutta i de där intressantare affärerna.. men jag är nästan kär..så mycket fint, jag ville ha med mig halva affären hem..så dit ska jag åka när det är dags att göra fint i köket!!

1 kommentar:

Annie Sand sa...

Ja underbara prylar har de! Jag hade tänkt besöka Lagerhaus när vi var till Sverige men det blev inget med det. Kanske nästa gång.