lördag 2 juni 2012

Crazy Lady

Jag har i hela mitt liv känt att jag vill hjälpa andra på något sätt. veterinär och djurskötare har man drömt om periodvis, sen har det gått till massör och homeopat. Har tänkt på många vägar men , nja inte hittat det där ultimata som gett en frid i sinnet. men nu har jag ju hittat min bana, inom healing.

Och jag vet att det finns nog dom som tycker att det är helflummigt och undrar vad det flugit i mig ;-) men det struntar jag i. Även om jag alltid vart en blyg tjej med dåligt självförtroende så har jag aldrig vart rädd för att gå min egen väg, och det är en skön känsla!

Tänk när man gick på mellanstadiet och gillade Elvis, haha ja det var jag ensam om ;-) Eller när jag kände för att gå klädd i 70talskläder, då gjorde jag det med :-) Eller gick utbildning i djurhomeopati, det tyckte alla var helmysko, men det ville jag och då gjorde jag det.

Men nu har jag hittat hem, detta vill jag göra, jag mår bra av det och jag känner en frid i själen av att ha kontakt med “det andra”.

Jag är med om massa magiskt hela tiden och det bara stärker känslan av att jag gör rätt. det ger en ny mening i livet och en förståelse för det.

Jag har även börjat att tillverka små smycken, healingänglar, samt lite annat. SÅ kul! Med mitt dåliga tålamod har detta verkligen varit terapi ;-) Känns bra att få lägga ner goda energier i änglarna och sälja vidare till dem som behöver dem, samt smycken nån gillar. Jag har alltid vart ett “flummo”, men nu visar jag det med hela mig, och är stolt över det!

 

IMG_9951

 

IMG_9942

 IMG_9389

 IMG_9413

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vilken härlig känsla! Att veta vad man vill och göra sånt man blir lycklig av:)

Zazzan sa...

Jag tycker att det är fantastiskt att du väljer att gå din egen väg och gör något som du verkligen vill och tror på. Det är inte alla förunnat att kunna eller våga göra det. Hejja dig! :-) Kram