fredag 10 februari 2012

Have a Nice Weekend!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hoppas ni får en mysig helg=) Vi har inget planerat för våren, men i Augusti ska vi bila norrut, skulle vara super härligt att få träffa er då:) Om ni är hemma förståss.. Bamsekram!

messan sa...

Jag menade alla Reikikurserna:). Så om jag vill får jag öppna eget.
Kram

messan sa...

Healing är spännande oavsett vilken form det än är. Vilken var det du gick nu?
Jag har varit lite lugn just när det gäller det här ett tag men nu har jag börjat plocka upp det igen:).
Kramar

messan sa...

Den healingmetoden har jag inte testat.Healingen i sig kommer från samma kraft eller källa tror jag sen finns det så många olika metoder att utföra den på och det tycker jag är kul:).Det är kul att få utföra det på andra:).

Har du tänkt att arbeta vidare med det här som egen sen?
Kram